کمیته تحقیقات دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
کمیته تحقیقات دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

کمیته تحقیقات دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

برگزاری سیزدهمین سمینار کشوری دانش و تندرستی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیزدهمین سمینار کشوری دانش و تندرستی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در آمفی تئاتر البرز شرقی برگزار گردید.

دکتر امامیان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مراسم افتتاحیه سمینار گفت : شعار"ما می توانیم" که رهبر معظم انقلاب  برآن تاکید فرمودند علاوه بر اینکه بیانگر توانمندی و پتانسیل های موجود در جامعه اسلامی می باشد به نوعی الزام آور و مسئولیت آفرین بویژه در عرصه دانش از جمله در حوزه پژوهش می باشد.
دکترامامیان اعلام داشت تولیدات علمی و پژوهشی دانشگاه که نشان دهنده رشد شاخصهای پژوهشی می باشد  در 9ماه سال 92 بیشتر از کل سال 91 بوده است و امیدواریم بتوانیم علم تولید شده را به محصول و سپس به ثروت تبدیل نموده تا در بین کشورهای منطقه که با برخی از آنها از این نظر در رقابت می باشیم حائز رتبه برتر و بهتر گردیم.

دکتر رحیمی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی گفت : برای اولین بار در طول سالهای برگزاری این همایشها داوری مقالات توسط داوران هیئت علمی و داوران برگزیده دانشجویی سراسر کشور بطور همزمان انجام گردید.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی در رابطه با سیزدهمین سمنار کشوری افزود: اولین تبلیغات انجام شده از نیمه خرداد سال جاری و آخرین مهلت ارسال مقالات30 مهر ماه که در مجموعه  285 خلاصه مقاله به دبیرخانه سمینار ارسال گردید که 19 عدد به بصورت سخنرانی و 55 عددبه صورت پوستر پذیرفته شد.

همچنین برگزاری دو کارگاه کشوری در زمان برگزاری همایش که مدرسین این کارگاهها از اعضائ محترم هیئت علمی و پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود می باشند و از داوران دانشجویی در اعضای داوری پانلهای سخنرانی همکاری بعمل آمد.

لینک گزارش:http://shmu.ac.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=407&Itemid=1

نظرات 2 + ارسال نظر
azarnia سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:50

با عرض خسته نباشید خدمتتون
خواستم این مطلب رو هم یادآور بشم که سمینار 13ام نسبت به سمینارهای قبلی، هماهنگی بسیار بالایی بین کادرهای علمی و اجرایی دانشجویی و همچنین هماهنگی بالایی با مسئولین برگزار کننده سمینار داشت.

ممنون.امیدواریم که این هماهنگی ها روز به روز بیشتر بشود.

نوبت شما شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:21

مژده به وبلاگ نویسان شاهرود
مسابقه با جایزه به مناسبت 9 دی
با انتشار مطلب در موضوع فتنه 88 و بصیرت 9 دی
5کارت هدیه جایزه ببرید.
مهلت شرکت در مسابقه: از شنبه 7 دی لغایت 11 دی
نوبت شما
nobateshoma.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد